‘HET’ kan beginnen!

13 augustus 2019 - Haps, Nederland

En wat bedoelen we met HET ☺️

Nou, HET, het avontuur gaat nu echt beginnen! A. heeft net een telefoontje gepleegd en we gaan HEM kopen 🥳 HEM? Wat bedoelen we met HEM?

Wat gaat hieraan vooraf?

Maandag 12 augustus vertrekken we met de auto om half tien van de camping! Onze bestemming: Haps, een plaatsje in Noord-Brabant. Deze locatie vinden we via Marktplaats en spreken af om twaalf uur met de eigenaar.

We zijn ruim optijd en drinken nog lekker een bakje koffie en de kinderen een kinder kapoesjino ☕️😊, bij Ijs en Spijs in Haps.

Om twaalf uur komen we aan bij de eigenaar, we lopen naar zijn garage, die vol staat met prachtige HEMMEN 🚒 Al snel komen we erachter dat er twee geschikte modellen zijn voor ons die we kunnen gebruiken voor het doel wat we voor ogen hebben. Één van die modellen staat op een andere locatie en rijden daarnaartoe. WAUW, wat een gave HEM 😍

We bespreken allerlei opties en mogelijkheden met de eigenaar en vol enthousiasme verlaten we het terrein, we zijn er behoorlijk vol van, vooral ik merk dat ik wat gas terug moet nemen, zoveel indrukken en emoties kost behoorlijk wat energie. Maar oh, wat is HEM gaaf 🥰

Deze ochtend worden we wakker en weten allebei zeker, dit wordt HEM!

Een brandweer Mercedes 814D uit 1991!

Ons avontuur gaat echt beginnen 🚒💨🏕🚐

03A68D63-20F9-4F9A-AB0F-842640F4B1DE

15868966-085F-4221-8489-1D8EF2543155