Vandaag maken we de proefrit met de Bukhanka Trophy!

9 augustus 2019 - Zutphen, Nederland

Vandaag maken we de proefrit met de Bukhanka, het is er een goede dag voor, het is een natte dag!

Wauw, wat een gave stoere bak, we stappen in, een behoorlijke instap (hoog). We besluiten dat A eerst een stukje rijdt, daarna ik. Het regent pijpenstelen, kunnen we mooi meteen de ruitenwissers uitproberen. Maar eigenlijk proberen we alles uit, de verlichting, stoelverwarming, de koude en warme lucht (OMG dit maakt een kabaal). Je zit wel comfortabel hoog, maar heel veilig voelen we ons niet in de auto, we komen erachter dat er geen airbags in de auto zitten en wanneer ik achter het stuur zit, merk ik dat het veel moeite kost om dit groene monster recht op de weg te houden, je moet flink bijsturen, lijkt me best vermoeiend wanneer we een lange tocht maken, daar komt ook bij dat het schakelen zwaar gaat, waar ze bij zeggen dat dat bij meerdere kilometers gereden vanzelf beter gaat...

Bij terugkomst bij de garage meten we nog een aantal dingen op voor eventuele bedden die we willen realiseren in de bus. We komen tot de conclusie dat het heel krap wordt en het eigenlijk gewoon niet past, daarbij opgeteld het verhaal over het rijgedrag van de Bukhanka, doet ons besluiten om af te zien van dit mooie, stoere, onverwoestbare stuk groene blik 😢

Maar niet getreurd, we zoeken verder naar een geschikte reisgenoot die we kunnen ombouwen tot camper geheel in ons eigen stijl en wensen!

Wordt vervolgd... 📝